środa, 11 maja 2011

Tak na szybko dziś z młyna.
Full format lata TU (35mb).

W czwartek kupcie czas ciechanowa albo... miejcie za darmo za parę dni jeszcze obszerniejszy materiał! W związku z totalnym brakiem poważania dla kapitalizmu z mojej strony serdecznie pierdolę obecne podejście medialne. I będzie syrenka!
Jutro mam do robienia materiał, za diabła się nie wyśpię, potem sesja. Do tego jedna sesja już mi zalega i gniją mi packshoty na dysku. Kiedy uzupełnię zaległości na devie nie mam pojęcia. Tak samo jak nie mam pojęcia kiedy ogarnę burdel na hdd, który przybrał już zresztą rozmiar 12 gb :P
Do tego dochodzi ponownie ciągły kontakt z terminarzem, a ja bym chciał się tak porządnie wyspać, wyjechać na tydzień gdzieś na luzie i olać dosłownie wszystko. Był plan wyjazdu do kosova ale pieprznął oczywiście na kasie. Bo skąd tu wziąć 2000pln? No skąd? wszystko już było obgadane i praktycznie gdyby nie kasa to by doszło do skutku. Ale jak zwykle - głuchemu cegła w potylice... czy jakoś tak.
Szczerze mówiąc to się chyba biorę za zbyt wiele rzeczy. Chyba mam rozstrój pragnieniowy czy coś w ten deseń. Tak się nie powinno i tak nie można na dłuższą metę bo się człowiek tylko wypala a chuj z tego jest.
Za 13 godzin sesja a żeby być w dobrym nastroju to musiałbym pospać z 11. I ot masz babo placek prześpię może z 7 i od rana zapieprz. Że aż podsumuje utworem Jacka Kaczmarskiego i na tym koniec na dziś.



PRZYPOMINAM - KLIKAMY NA MINIATURKI TO POKAŻĄ SIĘ WIĘKSZE. OGLĄDANIE TAKICH THUMBÓW TO PARANOJA I OWOCUJE RAKIEM, DŻUMĄ ALBO I CZYMŚ GORSZYM! NIE PO TO ROBIĘ JAKIŚ NORMALNIEJSZY ROZMIAR ŻEBYŚCIE WZROK SOBIE PSULI NA TYCH MALEŃSTWACH!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz