piątek, 26 listopada 2010

Na dzieńdobry ciężki temat i polecam szczerze i poczytac i spojrzec na to zdjecie male po lewej.
Afganki w płomieniach

___________________

Sa ludzie ktorzy zycie pojmuja jako foto ktore sie obrabia na warstwie zdjecia a sa tacy co pracuja na warstwach. A ja grzebie w psd'kach i proboje zrozumiec i wyciagnac wnioski. I czy sie uczyc musze czy po prostu przezarty jestem tym i zapominam o oczywistosciach?

Kasety z mojej młodości łohoho.
odgrzebalem nawet ostro starte nagranie:


No ale nie o tym mialo byc. Wogole nie mialo byc o niczym konkretnym. Dawno nic nie pisalem - z sensem czy bez.
No ale ja przepraszam jak mi gg zadaje pytania na ktore zna odpowiedz? Bot retoryczny czy jak?



Chwaliłem się juz zdjeciami z zamku krolewskiego? Chyba nie.
No to jedziemy:











_____________________

I na koniec równie cięzko:
www.yodokfilm.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz